Best view of this blog with Mozilla Firefox: resolution - 1024 x 768 pxls

Jumaat, Mac 13, 2009

Virus..lagi lagi virus

Petang ini aku kelihatan sugul (orang lain tak nampak pun aku sugul - sendiri declare) kerana pC aku telah dijangkiti oleh pelbagai virus antaranya virus selesema, virus resdung dan virus virus komputer yang kronik (aku bukan mencarut yer, sila baca dengan teliti - kronik tao).

Oleh kerana itu, mungkin aku terpaksa reformat pC aku dan dengan itu menyebabkan segala data data penting aku bakal hilang dengan sekelip mata seperti seorang magician menghilangkan dirinya. Yeah, aku bukanlah seorang magician atau ahli silap mata (mata korang je yang silap), tapi aku adalah seorang yang sugul di ketika ini kerana malas untuk memformat pC aku.

Doakan semoga pC aku kembali sihat daripada menatang haram jadah yang dicipta oleh makhluk makhluk jahat yang kebanyakannya adalah Yahudi mabuk minom todi.

Hafiz

Tiada ulasan: