Best view of this blog with Mozilla Firefox: resolution - 1024 x 768 pxls

Sabtu, Mac 28, 2009

60 minutes: Mari bergelap

Tgk kalendar hari ini. Tarikh: 28 Mac 2009!

Yeah, malam nih kita akan bergelap seketika untuk sejam (harap2 kamu kamu akan join) menyahut seruan kempen 60 minutes: Earth Hour.

So, start 8.30 pm to 9.30 pm, please turn off your light - house, office, shopping complexes, premises etc. Harap gelap lah sikit bumi nih malam karang. Dari timur ke barat, utara sampai selatan.

Selamat bergelap seketika!

Chill..


pengkaki: rumah gua kalo takda kempen cenggini pon, kadang2 gelap gak.~

Hafiz

2 ulasan:

akuxbiadab berkata...

gua mmg hidop dalam kegelapan...mcm mane???

penulis.tidak.bernama berkata...

gua tak boleh tolonglah bro..gaji pon ciput, kalao gaji gua besar, mungkin gua boleh tolong bayarkan bil letrik lu..heh