Best view of this blog with Mozilla Firefox: resolution - 1024 x 768 pxls

Ahad, Mac 29, 2009

Komuniti Web

Boleh dikatakan setiap hari dalam mailbox aku - samada official mail atau tidak, aku akan menerima jemputan daripada para member serta bekas kekasih dan kekasih yang tak sudi yang mengundang aku menyertai mereka dalam komuniti web.

Apakah komuniti web yang aku maksudkan? Friendster, Facebook, Hi-5, Myspace dan macam macam lagi. Aku dah bosan dengan undangan seperti sampah itu.

Kepada kamu kamu, aku dah pun menyertai beberapa komuniti web yang mana aku tak berapa aktif pun melainkan Friendster.

Harap kamu kamu akan sedar akan ketidak mahuan aku menyertai kamu dan berharap semoga kamu menghentikan tabiat menjemput aku kerana aku takkan melayan sebarang surat menyurat.

Terima kasih.


pengkaki: aku baru je join facebook semalam. Hehe..

Hafiz

Tiada ulasan: