Best view of this blog with Mozilla Firefox: resolution - 1024 x 768 pxls

Jumaat, Februari 20, 2009

Sepah - Raja Lawak Astro 2009

Sekadar hiasan tajuk... tapi kalao betpl pon, ok gak - Sepah Raja Lawak Astro 2009.

Minggu lepas adalah minggu yang cukup menghiburkan. Memang best dengan tema Musical Comedy dan Sepah amat menonjol. Kalao ada yang tak dapat nak tengok kt Astro, kamu kamu boleh menonton di YouTube secara percuma.

Di sini aku nak kongsi senikata/lirik lagu yang dibawakan oleh Sepah yang diubahsuai daripada lagu Bukan Kerna Nama dendangan Ramli Sarip.

jangan kau pandang
diriku hina
kerna bukan itu yang ku pinta
jangan kau hairan
ku jadi begini
kerna aku tetap seperti dulu

dengarlah hai kawan
jangan ikut kerjaku
sekali kena menyesal tak sudah
kerna turutkan hati
aku jadi begini
aku berjanji tak ulang lagi

kiniku sedar erti kesengsaraan
beriku ruang kembali ke pangkal jalan

la la la la la la
la la la la ND LaLa
la la la la la la
la la la...jom main bola


pengkaki (footer): suara salah sorang ahli kumpulan Sepah sejibik macam Ramli Sarip. Hidup Sepah! Hidup orang Johor - aku pon orang Johor!

Tiada ulasan: