Best view of this blog with Mozilla Firefox: resolution - 1024 x 768 pxls

Ahad, Februari 08, 2009

Chelsea vs Hull City

Chelsea playing very SUCKS tonight.

Sungguh kecewa aku. Bersengkang mata nak tengok gol daripada Chelsea.
Walaupun encik Scolari menurunkan beberapa pemain ternama seperti kapten pasukan, brader J. Terry, brader F.Lampard, D.Drogba dan ramai lagi, tapi pada aku permainan korang sangat SUCKS!
Walaupun keputusan menentang Hull City tersebut tidak kalah, tapi seri itu tiada serinya! Korang tak sedar ke ranking korang makin jaoh? Bodoh apa main macam bangang.

Aku sanggup tunggu nak tengok korang sumbat gol, sampai pukul 1 pagi tao! Hampeh betol.

Kepada encik Scolari yang sudi membaca, baek ko latih team ko bebaik. Bangsat betol cara ko latih diorang. Kira nasib baek gak la encik Hull City tak sebat korang even 1-0. Sepanjang 90 minit (+4 minutes added) aku rasa kalao korang silap langkah sikit, Hull City boleh titik korang sampai 2-0 tao.
hoh, baek korang main elok2 sikit sebab aku dah banyak melabur untuk sokong team korang.
Lastly, sokonglah EPL daripada Liga Super Malaysia kerana mereka bermain lebih best daripada liga super Malaysia. Lagipun, penonton ramai datang untuk support, stadium pun besar.

Kepada tauke Air Asia, baek ko sponsor orang Malaysia daripada sokong Man U. Tuh suma kroni Amerika dengan Israel bodoh. Sedarlah.

Ok, Chow!



Chelsea vs Hull City
0 0
(Stamford Bridge Stadium)


Hafiz

Tiada ulasan: