Best view of this blog with Mozilla Firefox: resolution - 1024 x 768 pxls

Ahad, Januari 11, 2009

Minggu yang sama BERULANG~

Yeah, setelah EMPAT hari aku mengulor di rumah akhirnya tibalah hari Isnin yang menandakan permulaan bagi minggu yang sama yang aku lalui sebelumnya iaitu bekerja!

Yeah, aku telah bercuti DUA hari pada Khamis dan Jumaat yang lalu dan esok adalah penentuan samada boss aku (Ketua Unit) akan menyindir aku atau sebaliknya akibat percutian yang aku ambil tanpa persetujuan beliao (tp 2nd boss aku dah sokong!).

Lantas, aku akan bersedia untuk menarik senyuman (yang tak ikhlas dan dibuat-buat) mendengar sindiran beliao (sekiranya ada).

Bila difikirkan balek semula, kerja yang sedang aku lakukan ini juga satu pekerjaan yang 'awesome' di mana sang kelembai yang sama2 taraf jawatan seperti aku tapi tidak sama unit dgn aku tidak merasa keseronokan bersiar-siar dalam waktu bekerja sambil meng'ushar' awek student dari dalam kancil/van Jabatan!

Wow, sungguh menarik! Bersyukurlah aku dapat masuk ke dalam unit ini. Sungguh hebat. Antara keistimewaan aku dan dua orang lagi brader dalam unit aku ialah kami berjaya menyelinap dengan kebenaran ke dalam bilik student perempuan (kadang-kadang lah...). Wahaha...sungguh awesome! Yang tak awesome-nya, kt lobi bilik student tuh akan tergantunglah pelbagai antena berwarna-warni dengan bermacam bau sabun! SAKET KEPALA siol! Kekadang sampai boleh kena MIGRAIN. Sengal betol!

Whatever! Besok aku nak check report, manalah tau ada lagi report2 yg memerlukan aku dan brader2 aku masuk ke bilik student perempuan! Tengs to you girls..


Chow...


hafiz
(gua masuk bilik tuh bukan suka2 yer, sila betulkan telahan anda! Terimas)

Tiada ulasan: