Best view of this blog with Mozilla Firefox: resolution - 1024 x 768 pxls

Jumaat, Januari 16, 2009

Hari ini ialah hari Jumaat~

Hari Jumaat...ya, hari yang aku nanti-nantikan pada setiap minggu. Kenapa? Ya, sebab hari ini hari akhir bekerja dalam seminggu. Hari Sabtu dan Ahad adalah hari mengular di rumah mahupun di luar dengan melakukan aktivit-aktiviti yang 'laghah'.

Badan aku masih tak berapa sihat lagi. Batuk tuh dah kurang, tapi selesema pulak yang menyinggah. Seperti biasa, hari Jumaat adalah hari untuk menyakitkan sendi-sendi dan otot-otot dengan melakukan aktiviti bersukan! Arrgghh...tak sabar rasanya. Untuk hari ini, ada dua game. Satu petang, satu lagi malam. Yang malam tuh belum konpem lagi. Mcm tak jadi jer. Whatever!

Apa lagi nak story?

Oh, di ketika aku sedang menaip post ini, lagu Mohabbatein sedang berkumandang dicorong speaker monitor aku. Hahahaha...kepada Bob yang sedang membaca, ko nak bahan aku ke?Muahaha...

Mohabbatein, best betol lagu-lagu dia. One of the reasons I love this movie is because of the actress. Very cun woo...Mantop!

Moga-moga jodoh aku adalah iras-iras heroin citer nih. Memang tak keluar rumah ler. Berlendir jer selalu. Astaghfirullah...apa aku carutkan nih. Kan ke hari ini hari Jumaat. Istighfar..astaghfirullah.. Apa lah kao Bob, ajar aku mencarut di hari Jumaat. Tak baik tao! Berdosa!

Apakah sebab utama aku masih single? Ya, kerana aku tiada awek atau kekasih atau orang rumah. Oleh kerana itu aku masih single. Kalau aku ada mereka-mereka yang tersebut, maka aku tidaklah single. Mungkin single, but unavailable.

Ah, sudah. Menyimpang siol. Hari ini hari Jumaat. Itu sahaja yang aku nak bgtao sebenarnya.

Terima kasih kerana sudi membaca! Baca lagi untuk post akan datang. Dem!

Tengs.

Chow.


Hafiz

Tiada ulasan: