Best view of this blog with Mozilla Firefox: resolution - 1024 x 768 pxls

Jumaat, April 04, 2008

Lagu pilih-pilih..

kali nih, aku nak berkongsi beberapa buah lagu untuk semua pengunjung memuaturunnya..
so, berikut adalah lagu-lagu yang sempat aku muatnaik..
dan di antara lagu-lagu berikut, ada juga beberapa lagu yang aku selitkan dengan chord gitar. Kepada mereka yang bergitar dan bergetar, boleh memuaturun chord tersebut!(email aku utk dapatkan password)

Ella ft Shah - Ku Merindu
Shah:
Ku merindu,
Merindu cinta yang tulus dari hatimu
Selalu ku impikan hidup bersamamu
Ku kan selalu menanti balasan cintamu

Ella:
Ku berjanji,
Berjanji mencintaimu sepenuh jiwaku
Ku tak akan mendustakan cinta kekasihku
Agar kau dapat menerima cintaku

Lirik lengkap di sini...


Fiq Mentor - Bukti
Dalam lembah yang gelita
Tak nampak wajah
Apatah nak ku melangkah
Merangkak pun payah

Percik api menyala
Bagai satu petanda
Jauh mana kan aku damba

Lirik lengkap di sini...

Spider - Bila Nak Saksi (Muaturun kod gitar)
Wajahmu kerap kumimpi
Wajahmu sering kupuja
Buatku terasa sepi

Kala ku bukakan mata
Kau masih belumpun kupunya
Rinduku masih kau tak peka

Lirik lengkap di sini...

Matta - Ketahuan (muaturun kod gitar)
dari awal aku tak pernah
percaya kepada kamu
karena ku hanya melihat semua dari paarasmu
terakhir kau bilang padaku

Lirik lengkap di sini...


Mila - Bila Cinta
Mila in da House...wazzup..wazzup
Ku mimpi pandu kapal angkasa
Rentas galaksi cari cinta
Ramai wira super yang ku jumpa
Gagah dan perkasa hebat dari nyata

Lirik lengkap di sini...

Lagi lagu-lagu lain:
Elyana - Kalis Rindu
Ahli Fiqir - Dia Datang
Hujan - Bila Aku Sudah Tiada
Datuk Siti Nurhaliza - Ku Mahu

Semuanya di SINI...

request lagu DI SINI!!
have a nice downloading...


4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

lagu simple plan yang terbaru plss...
when i'm gone..time kasih..

penulis.tidak.bernama berkata...

kepada tanpa nama:

ya..Insyaallah...akan dimuatnaik...
keep-up-to-date...

terima kasih atas sokongan anda!


regards;
HAFIZResource
admin

Tanpa Nama berkata...

hapis
aku nk request lgu letto
sebelom chaya
pas 2 aku nk ko upload la gmbr2 terbaru konvo kite k

penulis.tidak.bernama berkata...

kepada Tanpa Nama:

lagu Letto - Sebelum Cahaya telah dimuatnaik tetapi disumbangkan di dalam laman saudara Hairi di http://h4iri.com

tentang gambar2 tersebut, sila nyatakan identiti anda sebelum aku muatnaik!