Best view of this blog with Mozilla Firefox: resolution - 1024 x 768 pxls
Memaparkan catatan dengan label preview. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label preview. Papar semua catatan

Khamis, April 09, 2009

Release a tense 2

Heh, aku cuba melepaskan ketensenan aku dgn bermain game bangang. Tapi masih belom reda lagi. Oleh itu, aku cuba pula menonton game bangang dari Jepon untuk melepaskan tensen aku.


Mula mula aku memang tak paham. Apa kejadahnya diorang buat nih. Rupa rupanya, nih permainan tak boleh gelak. Sapa gelak, kena rotan. So, kamu kamu silalah enjoy dengan video ini dan pelbagai percubaan dilakukan untuk membuat para peserta gelak - kena rotan bukan pelan pelan, macam kena rotan sebab merogol la..


1 = one, 2 = two, 3 = three, 4 = four, 5= five, 6 = six, 7 = seven, 8 = eight, 9 = nine, 10 = ten
17 = seventeen, 18 = eighteen, 19 = nineteen, 20 = ten ten
..., ..., ..., ..., ..., 28 = ten ten eight, 29 = ten ten nine, 30 = ten ten ten
..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., 100 = ten ten ten ten ten ten ten ten ten ten

pengkaki: hoh, tensen masih blom reda. dibelenggu rasa bersalah.. oh tuhan, ampunkan aku!

credit: akeq

Edisi artikel ke-100: Release my tense

Yeah, aku nak berkongsi satu game anak anak kecilan kepada kamu kamu. Bersempena dgn artikel ke-100 terbitan untuk tahun ini, aku menghadiahkan game ini - aku ingat boleh release tense dgn game nih, rupanya lagi tension!!!

LEVEL 1 - hoh, berejam aku nak setelkan level 1 nih

hahah.. akhirnya aku berjaya setelkan LEVEL 3

DOWNLOAD GAME BANGANG TERSEBUT!

pengkaki: aku still rasa bersalah pada member baik aku dan cik yang terlibat. Maap ye...


Rabu, April 08, 2009

Kisah di suatu hari 2

AkuSiMisteri: hoh
anak-sudiman: hohohoh
anak-sudiman: hijau nmpk
AkuSiMisteri: heh
AkuSiMisteri: hijao dan berketaq
anak-sudiman: owg pas ek
anak-sudiman: hahaha
AkuSiMisteri: heh
AkuSiMisteri: biasa la
AkuSiMisteri: dacing da kalah
anak-sudiman: hahahha
anak-sudiman: bese ler
anak-sudiman: aku xgi berkempen
anak-sudiman: huhuhu
AkuSiMisteri: tak dapat bonos la taon nih
AkuSiMisteri: asik kalah je
anak-sudiman: hahahah
anak-sudiman: tu ler psl
anak-sudiman: hahaha
AkuSiMisteri: heh
AkuSiMisteri: update la lagi post
AkuSiMisteri: senang gua nak mencaci
anak-sudiman: hahahah
anak-sudiman: hahhaah
anak-sudiman: internet bengong
anak-sudiman: hahahah
AkuSiMisteri: hoh..
AkuSiMisteri: biasa la
anak-sudiman: hahahaha
AkuSiMisteri: lu apasal gelak je
AkuSiMisteri: bengong ke hapa?
anak-sudiman: hahahaha
anak-sudiman: suka ma
AkuSiMisteri: ye la...
AkuSiMisteri: senang ati
anak-sudiman: hahaha
anak-sudiman: aku dah awek kat pagoh
anak-sudiman: hahahha
AkuSiMisteri: cepat betol engko
AkuSiMisteri: patah tumbuh...
AkuSiMisteri: hilang cepat je cari ganti
anak-sudiman: hahahah
anak-sudiman: bese
anak-sudiman: kata player
AkuSiMisteri: ye la...
AkuSiMisteri: ko sangat hebat..
AkuSiMisteri: aku sangat hancurr...
anak-sudiman: hahahaha
anak-sudiman: amek ler kaklong (bukan nama sebenar)
anak-sudiman: aku dah ada awek kat cn
AkuSiMisteri: bro..
AkuSiMisteri: gua tanya sket la...
AkuSiMisteri: lu apsal beria benar nak gua tekel kaklong (bukan nama sebenar)?
anak-sudiman: napa
anak-sudiman: kaklong (bukan nama sebenar) xok k kat mata lu
AkuSiMisteri: takda la..
AkuSiMisteri: kaklong (bukan nama sebenar) ok
AkuSiMisteri: tp gua rasa mcm lu nak tgk apa reaction gua terhadap awek je
anak-sudiman: ai lain mcm j byi
AkuSiMisteri: bukan gua tak bersyukur lu tolong gua
AkuSiMisteri: tp...
AkuSiMisteri: gua rasa lain la...
anak-sudiman: pelan2 ar
AkuSiMisteri: ewah...
AkuSiMisteri: sekarang lu cakap pelan2
AkuSiMisteri: tp lu bg masa sebulan stgh
AkuSiMisteri: bengong ke hapa
anak-sudiman: lama tu
anak-sudiman: huhu
AkuSiMisteri: heh
AkuSiMisteri: rilek suda
AkuSiMisteri: tp pada mata aku
AkuSiMisteri: lu lebih baek la..
AkuSiMisteri: lu je tekel kaklong (bukan nama sebenar)
AkuSiMisteri: untuk diri lu je
AkuSiMisteri: bukn utk orang laen
anak-sudiman: xnak2
anak-sudiman: aku dah ada kat pagoh ni
AkuSiMisteri: buto!
AkuSiMisteri: poyo la lu
anak-sudiman: iyer
anak-sudiman: ko jaga kaklong (bukan nama sebenar) elok2 ek
anak-sudiman: dia ngah on ym ni
AkuSiMisteri: heh
AkuSiMisteri: aku tak add dia pon
AkuSiMisteri: kem salam je la...
anak-sudiman: alahai
anak-sudiman: lemahnya syawat aku ngan ko ni
AkuSiMisteri: hoh...
AkuSiMisteri: gua tak pandai la beb
AkuSiMisteri: benda2 mcm nih
AkuSiMisteri: kalao ko baca artikel aku pasal "Kisah di suatu hari"
AkuSiMisteri: hah...
AkuSiMisteri: itu la cara aku dgn dia tuh skrg nih
AkuSiMisteri: dulu takda nya mcm nih
AkuSiMisteri: lagi malu2
anak-sudiman: xpe
anak-sudiman: ko try wat kaklong (bukan nama sebenar) mcm ngan farhana
anak-sudiman: tapi bahasa saya n awak ler
AkuSiMisteri: heh
AkuSiMisteri: farhana
AkuSiMisteri: alamak
AkuSiMisteri: sebot pasal farhana br aku teringat
AkuSiMisteri: semalam dia mtk no phone muaz
AkuSiMisteri: aku lupa le
AkuSiMisteri: kejap2
AkuSiMisteri: nk reply msj dia
anak-sudiman: aku dah ckp ngan kaklong (bukan nama sebenar)
anak-sudiman: dia kat nak maen boling
anak-sudiman: boleh aje
AkuSiMisteri: ye la
AkuSiMisteri: time ko ada boleh je
AkuSiMisteri: bapak ar...segan siot nak keluar berdua je
anak-sudiman: dia kim salam syg
anak-sudiman: heheheeh
AkuSiMisteri: bai..
AkuSiMisteri: jgn tambah2...
AkuSiMisteri: tak baek...


Gambar hiasan - tiada kaitan dengan yang telah meninggal dunia



pengkaki: hoh, susah jadi diri gua ini..


Hafiz

Selasa, April 07, 2009

Kisah di suatu hari

cik NAA: sibuk ke
AkuSiMisteri: tak...tgh standby
cik NAA: standby?
cik NAA: untuk apa?
AkuSiMisteri: tgh keje...tp bukan official...
AkuSiMisteri: standby je
cik NAA: ok
cik NAA: apa khabar?
AkuSiMisteri: sehat
AkuSiMisteri: kamu?
cik NAA: sihat
cik NAA: macam biasa
AkuSiMisteri: sama la
cik NAA: tapi nk cuba perbaiki lagi diri ni
AkuSiMisteri: maksudnya?
cik NAA: menjadi seorang muslimah sejati
AkuSiMisteri: alhamdulillah
AkuSiMisteri: bagusla
cik NAA: thankz
cik NAA: so u plak
AkuSiMisteri: biasa je
AkuSiMisteri: hidup mcm biasa
AkuSiMisteri: happy n lucky...
AkuSiMisteri: maybe, yes or no!
AkuSiMisteri: heh
cik NAA: knp plak ada yes or no
AkuSiMisteri: ye la
AkuSiMisteri: mungkin happy n lucky
AkuSiMisteri: ya, happy n lucky
AkuSiMisteri: atau
AkuSiMisteri: no, i'm not happy n not lucky
AkuSiMisteri:
cik NAA: maybe i can make u hppy?
AkuSiMisteri: maybe, yes or no
AkuSiMisteri: what u think?
cik NAA: tak pk apa2
cik NAA: tapi entah lah kenapa diri i ni rasa betul2 nak mengenali diri u lebih dalam
AkuSiMisteri: dulu tak cukup kenal ke?
cik NAA: tapi ini tak mungkin terjadi
cik NAA: dulu i kenal u baru 1%
AkuSiMisteri: oh ye ke
AkuSiMisteri: ingat dah kenal banyak
cik NAA: tak lah
cik NAA: terlalu sikit
AkuSiMisteri: so...apa yg sedikit tentang i kamu dah tahu?
AkuSiMisteri: takda jawapan?
cik NAA: ehmmm u still lagi tunggu bulan jatuh keriba,,, ehmmm u merokok..nampk perwatakan serius tapi tak mungkin saya yang kamu ni seorang romantik n happy n lucky wawawawawa... romantik ke heheheheh. u seorang perahsia...tak terlalu menunjukkan diri kamu.adakala u ok n adakala u tak ok... u setia pada seorang. walaupun org tu tak akan hadir dihadapan kamu.
cik NAA: kalau salah jangkaan saya harap maaf
AkuSiMisteri: buleh i hurai satu2?
cik NAA: ok
AkuSiMisteri: ehmmm u still lagi tunggu bulan jatuh keriba <-- rasanya siapa si bulan itu?
cik NAA:
hahahaha
cik NAA: maybe maliha
cik NAA: or first love
cik NAA: right?
AkuSiMisteri: mungkin juga
AkuSiMisteri: mungkin ya..mungkin tidak atau mungkin u salah sama sekali
cik NAA: or org kelantan budak kelas u
cik NAA: dulu
AkuSiMisteri: ehmmm u merokok <-- i memang seorang perokok...mungkin akan ada seseorang yang akan membantu i stop smoking
cik NAA:
ok
AkuSiMisteri: mungkin ya...mungkin tidak atau takkan sama sekali
cik NAA: i hope have a someone help u
AkuSiMisteri: nampk perwatakan serius tapi tak mungkin saya yang kamu ni seorang romantik n happy n lucky wawawawawa <-- i memang serius kalao kena tempatnya...tak mungkin menjadi sangat romantik tetapi seorang yang mungkin happy..tak boleh nak kata lucky... AkuSiMisteri: tak terlalu menunjukkan diri kamu <-- apa yg tidak terlalu menunjukkan diri? i seorang yang sangat ego...sangat panas baran...
AkuSiMisteri:
everyone around me realise that
AkuSiMisteri:
why not u?
AkuSiMisteri: adakala u ok n adakala u tak ok <-- i memang macam nih..everyone pon mcm nih...ada mood kan?
AkuSiMisteri:
u setia pada seorang. walaupun org tu tak akan hadir dihadapan kamu. <-- i mmg setia pada sesorang tp takkan terlalu tunduk padanya... i setia bergantung pada keadaan
cik NAA:
yes u panas baran n ego tapi tak mungkin seseorang boleh melembutkan hati u n hilang kan ego u '
cik NAA: ok
AkuSiMisteri: betol
AkuSiMisteri: TAKKAN ada yg boleh
cik NAA: u mean?
cik NAA: tak kan ada yang boleh
AkuSiMisteri: mungkin ya takkan ada yang boleh melembutkan ego i
AkuSiMisteri: mungkin tidak
AkuSiMisteri: atau mungkin juga akan ada seseorang
cik NAA: sorry i nak cakap tadi ada seseorng yang bboleh melembutkan hati u nak hilangkan ego u
AkuSiMisteri: heh
AkuSiMisteri: i dah bg jawapan
cik NAA: ok thank
cik NAA: so i tak kenal u sangt
cik NAA: apa yang i tau itu jerk
AkuSiMisteri: oh...
AkuSiMisteri: itu dah cukup lah
AkuSiMisteri: rasanya u observe me over than 100%
cik NAA: maybe from now u must have somebody
AkuSiMisteri: maybe
AkuSiMisteri: yes
AkuSiMisteri: or
AkuSiMisteri: no
cik NAA: saya tau yang kamu sekarang tumpukan pada kerjaya
cik NAA:but i want remember u, now somebody wait for u.
AkuSiMisteri: somebody?
cik NAA: yes
AkuSiMisteri: maksudnya?
cik NAA: u think who?
AkuSiMisteri: how do i know?
cik NAA: u cari lah sendiri n tanya pada diri u
AkuSiMisteri: mcmana?
AkuSiMisteri: biarlah seseorang itu datang sendiri
cik NAA: entah
cik NAA: u mean datng sendiri
cik NAA: datang sendiri dalam hati u or orag tu datang pada u
AkuSiMisteri: entah
AkuSiMisteri: i pun tak tao nak mcmana
AkuSiMisteri: datang sendiri pon ok
AkuSiMisteri: datang dalam hati pon ok
AkuSiMisteri: tgklah mcmana
cik NAA: ok
cik NAA: u dah makan lom?
cik NAA: hah u nak tau pasal apa kita clash?
AkuSiMisteri: hah...pasal apa?
cik NAA: dulu kan kita guna mama n papa. so don't like right?
cik NAA: wawawawa
cik NAA: so funny!
AkuSiMisteri: heh
AkuSiMisteri: what u think?
cik NAA: u mean ?
AkuSiMisteri: apa u rasa?
AkuSiMisteri: betul ke?
cik NAA: entah
cik NAA: rasanya betul kot
cik NAA: sebab ada org len yang bagitau pasal ni
cik NAA: saya rasa betul kot
AkuSiMisteri: org lain?
AkuSiMisteri: siapa org ke-3 tu?
cik NAA: hahaha
cik NAA: secret
AkuSiMisteri: then
AkuSiMisteri: how that 3rd person know..
AkuSiMisteri: and u think it;s true?
cik NAA: yang terlalu rapat ngan u lah
cik NAA: u pk lah sendiri
AkuSiMisteri: taknak pk2...
AkuSiMisteri: kalao nak sebut nama dia..u are please tu
AkuSiMisteri: *to
AkuSiMisteri: kalao taknak..takpe
cik NAA: sh****
cik NAA: n aizat
AkuSiMisteri: aizat?
AkuSiMisteri: aizat mana?
cik NAA: kawan u lah
cik NAA: mister
AkuSiMisteri:i tak kenal mana2 aizat
cik NAA: u ingat lagi tak?
AkuSiMisteri: tak
AkuSiMisteri: i mmg takda kawan nama mcm tu
cik NAA: ye ke
cik NAA: oklah
cik NAA: i pun tak kenal sangt
cik NAA: rasa nya i kenal nama dia dengan nama mister jerk
AkuSiMisteri: mister pon i tak kenal
cik NAA: ok
cik NAA: tak kenal tak pe lah
cik NAA: maybe u kepala u terhantuk kot
AkuSiMisteri: hoh
AkuSiMisteri: mungkin juga
cik NAA: tu yang nama member u sorang tu boleh shot
cik NAA: hehheheheh
AkuSiMisteri: let me tell u something
AkuSiMisteri: i dulu ada gak kot kawan nama mcm tuh
cik NAA: ok
cik NAA: so
AkuSiMisteri: tp dah lama kita putus hubungan dan mungkin takkan
AkuSiMisteri: bersambung lagi
AkuSiMisteri: atas sebab2 tak dapat dielakkan
cik NAA: ok i know all about u n mister
AkuSiMisteri: heh
AkuSiMisteri: u nih dah mcm reporter
AkuSiMisteri: everything u know
cik NAA: mister bagitau i segala nya
cik NAA: yes
AkuSiMisteri: tp cakap baru kenal 1%
cik NAA: heheheh
cik NAA: ok +lagi 1 %
cik NAA: hehehe boleh tak
AkuSiMisteri: sukati u la
cik NAA: hehehe suka nya
AkuSiMisteri: tp pada i u like know everything bout me
cik NAA: u tak suka ?
cik NAA: tapi bukan i nak tau sangt
cik NAA: dah benda diceritakan pada i
cik NAA: so i seorang yang pendengar setia
cik NAA: heheheheh
AkuSiMisteri: erm..
cik NAA: u tak suka ?
AkuSiMisteri: what ever he said
AkuSiMisteri: i just don't trust him anymore
AkuSiMisteri: never...since what he did to me
cik NAA: i mintak maaf kalau terlanjuran i untuk mengenali mu
AkuSiMisteri: tak kesah
AkuSiMisteri: semua orang boleh menilai i
AkuSiMisteri: terpulang pada individu
cik NAA: ok
AkuSiMisteri: dan terpulang juga pada u
AkuSiMisteri: nak berkawan dgn siapa pum
cik NAA: i tak sebelah mana2 pihak
AkuSiMisteri: *pun
cik NAA: ok that right
cik NAA: i still nak berkawan ngan saper yang boleh anggap i kawan
AkuSiMisteri: yup
cik NAA: u nak kawan ngan i ?
cik NAA: hehehehe
AkuSiMisteri: i mmg kawan u
AkuSiMisteri: cuma ada sedikit masa dulu i dont feel
AkuSiMisteri: wanna be ur friend
AkuSiMisteri: sorry to say that
AkuSiMisteri: but itu dulu
cik NAA: so now
cik NAA: berape peratus u kawan ngan i berbanding dulu
AkuSiMisteri: 100% la
AkuSiMisteri: sama mcm kawan2 lain
cik NAA: ok
cik NAA: knp dulu u anggap i kawan u
cik NAA: dulu u tak nak anggap i kawan u
AkuSiMisteri: entah la babe
AkuSiMisteri: pernah satu ketika dulu
AkuSiMisteri: kepala hotak i dilanda konflik
AkuSiMisteri: termasuk dgn rakan2 serumah i dulu
cik NAA: dengan mister?
AkuSiMisteri: dia tuh
AkuSiMisteri: sorry to say here
AkuSiMisteri: bukan dgn i je
AkuSiMisteri: almost satu kelas dia buat hal
cik NAA: really?
cik NAA: i tak pk macam tu
cik NAA: i penah jumpa dia sekali jerk
cik NAA: sbab masa tu i interview terserempak tempat interview yang sama
AkuSiMisteri: oh...really
AkuSiMisteri: what ever la babe
cik NAA: n then i diterima bekrja
cik NAA: n dia tak ada rezeki lagi
cik NAA: dia yang tegur i dulu
cik NAA: i kenal pun dia
cik NAA: kan kita masa tu contect kat fs
cik NAA: so dari situ dia citer kat i
cik NAA: knp u senyap ?
cik NAA: ok i tau u tak suka citer pasal dia
cik NAA: k kita stop citer pasal dia n open new story
AkuSiMisteri: kejap..
cik NAA: ok
AkuSiMisteri: ada call masok
AkuSiMisteri: ok
cik NAA: dah ke
AkuSiMisteri: dah
AkuSiMisteri: ada awek call td
AkuSiMisteri:
cik NAA: ye ke
cik NAA: best nya
cik NAA: saya tak ada saper pun balak nak call
cik NAA: heheheh
AkuSiMisteri: oh...
AkuSiMisteri: takpa..kena bersabar
cik NAA: ye lah tak cantik kan
cik NAA: mana ada org nak
AkuSiMisteri: sama la
cik NAA: lagi2 terhegeh2 kat org
AkuSiMisteri: u kena bc artikel i pasal perigi cari timba
AkuSiMisteri: pd i tak salah perigi cari timba
cik NAA: knp?
AkuSiMisteri: ye la
cik NAA: malu lah
AkuSiMisteri: u dianggap perigi
AkuSiMisteri: lelaki dianggap timba
cik NAA: perigi cari timba
cik NAA: tak ada sape pun nak kat i
AkuSiMisteri: hoho
AkuSiMisteri: dah ada blog sekrang
AkuSiMisteri:
cik NAA: baru nak mn ceburkan diri
cik NAA: baru buat tadi
cik NAA: tak sempat nak buat cantik2 lagi
AkuSiMisteri: heh
AkuSiMisteri:: takpa...pelan2
AkuSiMisteri: i pon mcm tuh gak dl
AkuSiMisteri: taktao apa pon
cik NAA: sekarng u lebih advance ngan blog so u boleh ajar i
AkuSiMisteri: takdala..
AkuSiMisteri: simple je
AkuSiMisteri: i taktao sangat pon
cik NAA: so macamana ngan blog first i tadi
AkuSiMisteri: ok la
cik NAA: apa yang ok
AkuSiMisteri: cuma terlalu banyak gambar
cik NAA: ohhh tak payah banyak sangt ke gambar
AkuSiMisteri: pada i
cik NAA: ok
AkuSiMisteri: maksud i
AkuSiMisteri: artikel u
cik NAA: i akan perbaiki lagi
AkuSiMisteri: kalao nak buat artikel
cik NAA: artikel i ?
AkuSiMisteri: yg penting2 je
AkuSiMisteri: pada i la..
cik NAA: ohhh
cik NAA: maksud u penting?
AkuSiMisteri: nk kena tao gak konsep blog u
cik NAA: konsep?
cik NAA: tak faham lah
AkuSiMisteri: ye la
AkuSiMisteri: u nak tulis dalam blog pasal apa?
AkuSiMisteri: tentang diri u ke
AkuSiMisteri: tentang kejaya u ke
cik NAA: apa2 tentang diri i
AkuSiMisteri:nih pendapat i je
cik NAA: ok nanti i perbaiki
cik NAA: u dah makan lom?
AkuSiMisteri: blom
cik NAA: or diet?
cik NAA: hehehhe
AkuSiMisteri: takda teman nak makan
AkuSiMisteri: kejap lg i nak kuar pegi SPACE
AkuSiMisteri: ada keje sket kt sana
cik NAA: ohhh ajak lah awek praktikal u
cik NAA: kul bape u nak kuar?'
AkuSiMisteri: i kena ada kt sana pkl2
AkuSiMisteri: so, dlm pkl 1.45 i gerak la
cik NAA: ohhh i still nak teruskan ym sampai 1.45 or nak stop sekarang
cik NAA: bukan i tapi u
cik NAA: hehehhe
cik NAA: salah taip
AkuSiMisteri: i nak solat jap
cik NAA: okkk
cik NAA: u can go now
cik NAA: sorry kalau ganggu masa u


pengkaki: perbualan di atas tiada kaitan dengan yang telah meninggal dunia. Terima kasih.


Hafiz

Isnin, April 06, 2009

Wrestlemania 25

Hari ini berlangsungnya acara Wrestlemania ke 25 di Houstan, Texas. Dan acara tersebut ditamatkan dengan kegemilangan para penggusti tersohor dunia yang memenangi acara masing-masing.

Antara acara yang paling aku nantikan pada hari ini ialah pertembungan antara Undertaker vs HBK Shawn Michael, Triple Threat Match: Edge vs Big Show vs John Cena dan main event, pertembungan dendam antara Randy Orton vs Triple H.

Pertembungan yang paling sengit ialah antara Undertaker vs HBK Shawn Michael. Undertaker turun ke gelanggang dengan rekod 16-0 iaitu 16 perlawanan tanpa kalah di Wrestlemania. Manakala Shawn Michael beraksi sebagai pencabar rekod tanpa kalah Undertaker. Menurut rekod, pertembungan antara Undertaker dengan Shawn Michael, rekod kemenangan berpihak kepada Shawn Michael kerana Undertaker belum pernah mengalahkan Shawn Michael dalam perlawanan satu lawan satu.
Tetapi, pertarungan yang sengit pada hari ini lebih berpihak kepada Undertaker walaupun pergelutan agak seimbang. Undertaker mengekalkan rekodnya 17-0 iaitu 17 perlawanan di Wrestlemania tanpa kalah dengan mengalahkan Shawn Michael. Sepanjang perlawanan, Undertaker menggunakan pemusnah popularnya seperti The Last Drive, Chokeslam dan Tombstone untuk menumbangkan Shawn Michael.



Pertarungan tiga penjuru antara Edge, Big Show dan John Cena dalam perebutan kejuaraan dunia memihak kepada The Champ, John Cena yang berjaya merampas kembali kejuaraannya daripada tangan Edge. John Cena kelihatan amat bersemangat dan bertenaga dalam persembahannya pada hari ini dengan usahanya mengangkat Big Show dan Edge di atas bahunya untuk melakukan penyudah F-U.


Dendam terbayar. Begitulah berakhirnya perlawanan antara Randy Orton dan juara WWE, Triple H. Triple H mengalahkan Randy Orton dengan penyudah popularnya, Pedigree. Walaupun Randy kadang kala berlawan dengan tipu muslihat, Triple H membuktikan bahawa dia lebih kuat. Randy Orton lembik dibelasah Triple H yang ingin membalas dendam atas perbuatan Randy pada keluarganya beberapa minggu lalu. Triple H mengekalkan keunggulannya dalam pertarungan tersebut dengan mengekalkan kejuaraan miliknya.



Kesimpulannya, pertarungan Wrestlemania ke 25 ini sangat menarik dengan pertembungan tiga acara utama tersebut.


Perlawanan lain
Money in the Bank Ladder Match - winner became #1 contender for any WWE Championship:
CM Punk mn Kofi Kingston, Kane, MVP, Shelton Benjamin, Mark Henry, Christian, Finlay

Extreme Rules Match:
Matt Hardy mn Jeff Hardy

Intercontinental Championship:
Rey Mysterio mn JBL (JBL Quit)

Handicap Match:
Chris Jericho mn 'Rowdy' Roddy Piper, Jimmy Snuka, Ricky 'The Dragon' Steambot


pengkaki: hahaha...tak sia sia cuti arini


Hafiz

Mari jadi blogger

Hoh, seorang lagi member aku berjaya dijerat untuk menjadi seorang blogger. Heh, akhirnya kamu terjebak juga ye encik.

Blog pertama beliau adalah sangat menusuk kalbu. Heh, agak terkena pada batang hidung sendiri nih. Terima kasih lah encik kerana sudi mengupdate your 1st posting tuh. Hebat, walaupun hakikatnya kamu mencilok orang punya ye.

Tapi takpa, itulah antara tujuan blog. Mengenengahkan apa yang kita rasa perlu bukan untuk diri sendiri saja tapi untuk orang lain juga.

Kepada kamu kamu yang nak menziarahi laman blog encik tersebut, sila klik di sini atau kamu taip je sendiri http://anak-sudiman.blogspot.com (beliau bukanlah anak kepada biduan Sudirman ye, harap perbetulkan persepsi pertama kamu itu).


pengkaki: mari jebak ramai ramai lagi untuk jadi blogger


Hafiz

Jumaat, April 03, 2009

Rokok: Kini semakin EXTREME

Gua tak tau nak letak tajuk apa untuk posting kali nih. Tapi, gua rasa tajuk di atas amat sesuai untuk gua gambarkan posting kali ini. EXTREME - gua rasa perkataan yang sesuai. Sangat sesuai apabila kamu kamu dapat melihat rupa bentuk serta wajah terbaru kotak kotak rokok pada hari ini.

Terima kasih diucapkan kepada Kementerian Kesihatan kerana berjaya juga akhirnya memanipulasi tokey kilang rokok untuk mereka bekerjasama bagi mengeluarkan model kotak rokok yang seperti ini.

Gua ingatkan kotak rokok jenama gua (brand yang gua sedut asapnya) je yang takda menatang haram nih, rupanya petang tadi gua sambar sekotak seperti biasa dan gua melihat tatu pada kotak rokok tersebut amat EXTREME.

Betullah kata mereka mereka yang melihat kotak rokok yang baru nih. Sangat tak berselera untuk merokok. Hoh, sungguh EXTREME dan boleh dikategorikan sebagai sangat KEJAM kerana mempamerkan gambar sebegitu pada kotak rokok. Apakah dosa seorang perokok? - heh, kenyataan tak relevan, sila abaikan.

Tapi, walau apa jua rupa model kotak rokok tersebut, gua rasa belum tiba saat dan ketikanya untuk gua berhenti merokok kerana gua mempunyai banyak kotak kotak rokok kosong yang menjadi koleksi peribadi gua dan gua akan gunakannya sebaik mungkin dengan mengalihkan batang batang rokok ke dalam kotak rokok gua yang gua simpan sebagai koleksi. Inilah alternatifnya untuk terus merokok. Hehe..jangan terpengaruh dengan kenyataan gua yer.

Apa pun, silalah enjoy gambar/model terbaru design kotak rokok pada hari ini. Semoga kesedaran datang dalam diri anda.

Ngeri dan mengerikan..

Geli dan menggelikan...

Chill~


pengkaki: belum sampai seru lagi untuk gua - mungkin, ya, tidak!



Hafiz

Khamis, April 02, 2009

Hitam - Jingga - Putih

Mana satu jadi pilihan kamu?

Mana satu paling menyerlah?

Mana satu paling MANTOP?



Kamu tentukan. Sila tinggalkan ketidakpuasan hati kamu dalam ruangan komen/ulasan.



pengkaki: gua konpius


Hafiz

Khamis, Mac 26, 2009

3 - 2 - 1 - 4 - 5

Gua dah tak tau nak posting apa. Pagi tadi, ketika sedang melahu sementara menunggu untuk memonteng kerja keluar sarapan gua telah memeriksa antaramuka Friendster gua untuk mengusha andai ada awek2 yang awesome menengok page gua - skali gua check, suma muka yang sama.

Pastu, gua terpandang satu entry bulletin yang gua rasa memang malas nak baca, tapi memandangkan gua tengah bosan, gua bukaklah bulletin tersebut yang diposting oleh encik aL-bAmAnDHiJ (bukan nama sebenar). Isi kandungan bulletin yang dipost beliau adalah seperti berikut:

Beberapa hari lepas, ada seorang sahabat saya telah bertanya satu soalan psikologi yang saya kira sangat menarik. Ianya bukan sembarangan soalan kerana daripada jawapan yang diberikan, anda dapat mengetahui sebab mengapa seseorang itu memilih pasangan mereka.
Walaupun ia cuma ramalan psikologi, namun ada juga kebenarannya.
Nak tahu apa soalan tersebut? Baik, saya kongsikan dengan anda. Soalannya berbunyi begini.
Ada 5 perkara berlaku serentak.
1.Air mendidih kat dapur.
2.Air paip melimpah kat bilik air.
3.Bayi menangis.
4.Telefon berbunyi.
5. Ada orang ketuk pintu.
Kalau anda diberi pilihan, apakah perkara yang anda akan 'settle' kan terlebih dahulu?
Anda dikehendaki untuk susun perkara 1 ~ 5 tersebut mengikut kepentingan dan keutamaan yang anda fikirkan.
Semua perkara tersebut mestilah diselesaikan.
Susunlah ikut perkara yang anda rasa lebih penting untuk diselesaikan dahulu.
Bayangkan anda sedang mengalami keadaan seperti itu sekarang.
Fikirkan dan timbangkan, apakah perkara yang anda akan selesaikan mengikutkeutamaananda.
Fikir...
Fikir...
Fikir...
Fikir...
Fiki r...
OK , dah habis fikir dan buat keputusan?
Nak tahu apakah fakta terselindung disebalik jawapan yang anda berikan?
Baik, mari kita semak jawapan anda...
apakah ciri/sifat/perkara yang anda utama dan pentingkan dalam memilih pasangan anda.
* Kalau anda memilih untuk menutup air medidih : mungkin menandakan anda mementingkan keselamatan dan kebolehan 'si dia' untuk membimbing anda.
* Kalau anda memilih untuk menutup pili air yang melimpah di bilik air : mungkin menandakan anda mementingkan kekayaan,wang ringgit dan harta.
* Kalau anda memilih untuk memujuk bayi yang menangis : mungkin menandakan anda mementingkan cinta dan kasih sayang.
* Kalau anda memilih untuk mengangkat telefon yang sedang berbunyi : mungkin menandakan anda mementingkan akhlak, budi bahasa dan perlakuan pasangan anda.
* Kalau anda memilih untuk membuka pintu : mungkin menandakan anda mementingkan rupa paras, fizikal luaran dan personaliti pasangan anda.
Haaa macammana dengan keputusan anda? Bagus? Anda boleh bertanya soalan ini kepada rakan-rakan anda untuk mengetahui apakah perkara-perkara yang mereka utamakan dalam memilih pasangan hidup.
Lu orang baca dan pikir sendiri sudah. Gua memang takda masa nak kaitkan hidup gua dengan cerita di atas. Tapi, gua buat gaklah sebagaimana yang diarahkan dan jawapan gua adalah:
3 - 2- 1 - 4 - 5.

Sebab musabab gua bagi jawapan di atas adalah kerana:
3. Bayi menangis - takkan nak biar je bayi menangis. Agak2 kalau tengah menderita kesakitan ke, tak ke naya. Baik gua layan bayi menangis dulu.

2. Air paip melimpah - mestilah gua kena tutup paip air tuh setelah gua sangat yakin bayi tadi dah tak menangis. Kang biar lama lama kang, bil air bertambah plak. Sapa nak bayar? Bayi tadi ke? Tak pun lu orang je la tolong bayarkan.

1. Air mendidih kat dapur - ala air mendidih kejap takpa la. Kasi bayi tak menangis pastuh tutup paip air, baru setelkan air yang mendidih tuh.

4. Telefon berbunyi - baik gua jawab terus panggilan misteri tuh. Manalah tau kalau kalau ada kecemasan ke kan? Entah entah ketua kampung jiran gua sakit ke, hapa ke kan? Setakat ada orang datang ketuk pintu, diorang kena tunggulah.

5. Ada orang ketuk pintu - ni la perkara terakhir gua akan buat iaitu melayan makhluk yang mengetuk pintu. Takkan diorang tak boleh dengar bayi menangis kan? mestilah gua kena setelkan bayi dulu. Pastu dalam masa yang sama gua mestilah menjerit suruh orang tuh tunggu dulu sambil berbual di telefon.

So, itulah jawapan gua. Lu orang pikir sendiri sudah. Tak payah nak missed call gua, hantar email ke hapa ke. Gua takkan layan punya. Lu orang pikir je la sendiri.


Ok, chill


credit: al-bamandhij (bukan nama sebenar)


pengkaki: gua rasa, tindakan gua sangat betul mengikut turutan di atas dan janganlah lu orang persoalkan kredibiliti gua tersebut.


Hafiz