Best view of this blog with Mozilla Firefox: resolution - 1024 x 768 pxls

Jumaat, April 03, 2009

Rokok: Kini semakin EXTREME

Gua tak tau nak letak tajuk apa untuk posting kali nih. Tapi, gua rasa tajuk di atas amat sesuai untuk gua gambarkan posting kali ini. EXTREME - gua rasa perkataan yang sesuai. Sangat sesuai apabila kamu kamu dapat melihat rupa bentuk serta wajah terbaru kotak kotak rokok pada hari ini.

Terima kasih diucapkan kepada Kementerian Kesihatan kerana berjaya juga akhirnya memanipulasi tokey kilang rokok untuk mereka bekerjasama bagi mengeluarkan model kotak rokok yang seperti ini.

Gua ingatkan kotak rokok jenama gua (brand yang gua sedut asapnya) je yang takda menatang haram nih, rupanya petang tadi gua sambar sekotak seperti biasa dan gua melihat tatu pada kotak rokok tersebut amat EXTREME.

Betullah kata mereka mereka yang melihat kotak rokok yang baru nih. Sangat tak berselera untuk merokok. Hoh, sungguh EXTREME dan boleh dikategorikan sebagai sangat KEJAM kerana mempamerkan gambar sebegitu pada kotak rokok. Apakah dosa seorang perokok? - heh, kenyataan tak relevan, sila abaikan.

Tapi, walau apa jua rupa model kotak rokok tersebut, gua rasa belum tiba saat dan ketikanya untuk gua berhenti merokok kerana gua mempunyai banyak kotak kotak rokok kosong yang menjadi koleksi peribadi gua dan gua akan gunakannya sebaik mungkin dengan mengalihkan batang batang rokok ke dalam kotak rokok gua yang gua simpan sebagai koleksi. Inilah alternatifnya untuk terus merokok. Hehe..jangan terpengaruh dengan kenyataan gua yer.

Apa pun, silalah enjoy gambar/model terbaru design kotak rokok pada hari ini. Semoga kesedaran datang dalam diri anda.

Ngeri dan mengerikan..

Geli dan menggelikan...

Chill~


pengkaki: belum sampai seru lagi untuk gua - mungkin, ya, tidak!



Hafiz

Tiada ulasan: